Friday, March 11, 2011

Pemenang Blogger Malaya Giveaway Kontest

Tahniah kepada Pemenang Blogger Malaya Giveaway Kontest yang telah dijalankan baru-baru ni iaitu Farhan Jager.



Serba Sedikit Mengenai Blogger Malaya

Blogger Malaya memang terbaek. Haha aku salah seorang yang turun padang memeriahkan lagi kontes untuk Blogger Malaya ni. Kenapa ? sebab aku tak rasa rugi pon, inikan group untuk bloggers. Tak kisah-lah dah berapa banyak group sekali pon, Blogger Malaya ini untuk semua blogger dan pembaca. Di sinilah bersatu-nya blogger-blogger tempatan.

Banyak ilmu yang dikongsikan bersama di Blogger Malaya setiap hari, khususnya mengenai dunia blog dan coretan-coretan terkini ! Pendek kata ada sahaja tips dan teknik baru yang boleh didapati di sini ! tak percaya ? ha korang bacalah perkembangan terkini mengenai tsunami di jepun. Ain khairSecantik manis dan singgit.com,  banyak giler blogger yang melaporkan, sampai aku tak terlist-kan kat sini haha.. macam-macam cerita ada.

Admin-admin Blogger Malaya pon ramah-ramah belaka. Misalnya, mrdahamatnaggermiqael arsyadakhmal lyna dan cuhax. Mereka adalah admin yang bakal membantu kita bila-bila masa sahaja. Best ! anytime ada. 

By ridoma with 6 comments

6 comments:

Maaf ye firdaus jika tersalah paham mengenai entry ini.. saya dah edit semula. ini bkn kontest tapi pengumuman mengenai pemenang kontest Blogger Malaya yang telah diadakan baru2 ini. =D

tahniah kepada pemenang..

salam aidilfitri..

nice blog..

fatin zaini datang singgah dan follow anda..

jemput ke http://www.fatinzaini.com :)

tahniah buat mereka..next time dkna nak join boleh??

Punya Memikirkan Masalah Keuangan ?
Yuk Daftar dan Mainkan 9 permainan Menarik Nih !
Minimal Deposit Hanya 10rb Lho Sudah Bisa Bawa Pulang Jutaan Rupiah Dalam Waktu Singkat !

Hubungi : WA >> +62 821-3969-4169
Kunjungi : www,marioqq88,org

Post a Comment